Naším cílem je pomáhat firmám plně využít potenciál IT řešení a zefektivnit tak jejich podnikání. Poskytujeme zákazníkům technickou podporu dle jejich potřeb. Každý zákazník bez ohledu na to jakou službu či produkt využívá, se může obrátit na oddělení servisní podpory se svým požadavkem či dotazem prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky.
V případě vyšších nároků na dostupnost a rozsah podpory, uzavíráme se zákazníky smlouvu o servisní podpoře s násleujícími parametry:
-
telefonický hotline v běžné pracovní době
-
ticket systém pro hlášení chyb a požadavků
-
předem domluvený kredit (počet hodin) v daném období
-
pravidelné kontroly vzdáleným přístupem
Pro korporátní zákazníky provozujeme služby nadstandardní podpory
s měřitelným plněním SLA kritérií
-
garantovaná dostupnost služeb až do 99,9%
-
dostupnost technika 24/7
-
nepřetržitý vzdálený dohled
-
napojení na náš centrální dispečing dohledové služby
Správa systému inubit BPM Suite
Od roku 2010 jsme partnery společnosti BOSCH Software Innovations, která pohltila významného dodavatele systému pro business process modelling a systémovou integraci - inubit. Realizovali jsme několik implementací. Zákazníkům poskytujeme služby vzdálené podpory, zapracováváme požadavky zákazníků a provádíme analýzu chybových stavů.
Správa produktů SEEBURGER
Společnost EDISS má dlouholeté zkušenosti s technologiemi a produkty firmy Seeburger. Realizovali jsme nesčetné množství projektů a instalací produktů společnosti Seeburger jako přímý dodavatel i subdodavatel v Čechách i v zahraničí. Naši stávající zákazníci jsou spokojenými uživateli těchto technologií a to díky dobře provedené implementaci a naší kvalitní podpoře.